Tilde Björklund Photography

“What i like about photographs is that they capture a moment that’s gone forever, impossible to reproduce.”

In Flames

Foto: Tilde Björklund - www.musicstage.se

Här är lite bilder som jag tog för musicstage.se på In Flames när de lirade på Getaway Rock Festival 2013
Regnet vräkte verkligen ner, och samtidigt som jag försökte ta bra bilder kämpade jag för att skydda min kamera mot regnet... I sommar måste jag hitta en smidigare lösning än att jag ska gömma mig under en poncho med den, haha. 
Tycker dock bilderna blev jävligt snygga. Man ser regnet vilket är coolt. Ser till och med ut som snö på en del bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright by Tilde Björklund Photography