Tilde Björklund Photography

“What i like about photographs is that they capture a moment that’s gone forever, impossible to reproduce.”

Stockholm city

Foto jag tog över Stockholm i lördags när jag skulle fota Inspired Clothing. Tycker den blev galet fin, tyvärr så blir ju alltid kvalitén lite sådär när man inte får full upplösning!
För något större upplösning klicka HÄR
Vad jag egentligen ville säga med en bild på Stockholm, är jag att jag tar första tåget imorgon bitti dit. Tredje helgen denna månad, men så blir det när man har både sitt band och sin kärlek uppe i huvudstaden. Tur att tågbiljetter mellan just Malmö-Stockholm går att nås för en billig slant!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

gillar bilden :)!

2013-11-27 @ 19:36:56
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: FlizanLizan

Cool bild :D

2013-11-28 @ 18:12:25
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright by Tilde Björklund Photography